Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Νικος Χαρδαλιάς:Θα ειμαι παρών στις περιφερειακές εκλογες του 2019 στην Περιφερεια Αττικης

Ο πρωην εκτελεστικός γραμματέας Στερεας Ελλαδας κ.Νικος Χαρδαλιας ο οποίος πρόσφατα είχε αποχωρήσει απο την τοπική αυτοδιοίκηση απο προσωπική του επιλογή για να εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα δήλωσε στην προσωπική του σελιδα στο Facebook οτι θα θέσει τον εαυτό του σε υποψηφιότητα για τις περιφερειακές εκλογες του 2019 στην περιφέρεια Αττικης.Δειτε τι ανέφερε χαρακτηριστικά:

Καλησπέρα και καλή δημιουργική εβδομάδα να έχουμε! Ευκαιρίας δοθείσης και με αφορμή κάποιες απορίες καλών φίλων σχετικά με την πρόσφατη συνέντευξή μου στο έγκριτο Maritime Intelligence, θα ήθελα φίλοι μου, να ξεκαθαρίσω ότι οτιδήποτε δηλώνω δημόσια είναι συγκεκριμένο και η θέση μου σχετικά με την ενασχόλησή μου με τις Περιφερειακές εκλογές του 2019 στην Αττική παραμένει κρυστάλλινη. ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΈΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: "...Στη ζωή μου δεν βρήκα τίποτε έτοιμο , όπως εκατομμύρια άλλοι νέοι και νέες στην πατρίδα μας και έμαθα να παραμένω προσγειωμένος, πιστός σε αρχές και αξίες και όχι όμηρος σε υπερφίαλες φιλοδοξίες. Και ένα από τα διδάγματα που αποκομισα αυτά τα 24 χρόνια ενασχόλησης μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση,  είναι ότι η διάθεση για θέσεις ευθύνης δεν μπορεί να προκύπτει ούτε από τις προσωπικές στρατηγικές του καθενός αλλά ούτε και από κάτω από το τραπέζι συμφωνίες σε ανήλια κομματικά γραφεία και με παρωχημένες μικροκομματικές προσεγγίσεις. Η Αυτοδιοίκηση είναι στοίχημα μοναδικό και έμαθα όλα αυτά τα χρόνια να δουλεύω σκληρά για να είμαι χρήσιμος και αποτελεσματικός, και πιστέψτε με η κοινωνία και οι πολίτες είναι οι μόνοι που μπορούν να το αξιολογήσουν και να σου δείξουν το δρόμο. Η Αυτοδιοίκηση δεν είναι σκαλοπάτι για την κεντρική πολιτική σκηνή και κυρίως η Περιφέρεια Αττικής και οι πολίτες των 66 Δήμων που ζουν στο Λεκανοπέδιο, δεν μπορούν και δεν ανέχονται άλλο να λειτουργεί ως εκκολαπτήριο μελλοντικών επίδοξων βουλευτών ή πάρκινγκ  παρωχημένων  κομματικών παραγόντων ή πεδίο κομματικών σχεδιασμών του οποιουδήποτε πολιτικού φορέα. Στις Περιφερειακές εκλογές του 2019 θα είμαι παρών στην Περιφέρεια Αττικής, μιας και πραγματικά αισθάνομαι ότι και γνώσεις, και εμπειρία αλλά και διάθεση έχω να είμαι χρήσιμος στην καθημερινότητα των πολιτών και στις γειτονιές του Λεκανοπεδίου. Τον βαθμό της ενασχόλησης μου όμως, και τις ευθύνες που μπορεί να διεκδικήσω ή να αναλάβω θα την καθορίσουν οι ευρύτερες συγκυρίες και κυρίως η βούληση και εντολή των πολιτών του Λεκανοπεδίου, που ξεκάθαρα ζητούν συνεργασία, συνεννόηση, σχέδιο και κυρίως αποτέλεσμα σε κάθε γειτονιά της Αττικής. Άλλωστε, θα πρέπει να σας εξομολογηθώ ότι τόσο στην δουλειά μου , όσο και στην καθημερινότητα μου, παραμένω διαχρονικά θιασώτης της ρήσης του Ισοκράτη,  «Βουλεύου μεν βραδέως, εκτελεί δε ταχέως τα δόξαντα», δηλ. να σχεδιάζεις χωρίς βιασύνη αλλά να εκτελείς γρήγορα. Όλα λοιπόν στην ώρα τους!..."! Και όπως έγραψε ο συγγραφέας Μανώλης Δουκίδης και συνηθίζει να επαναλαμβάνει  και ένας καλός αυτοδιοικητικός μου φίλος," Όταν ο άνθρωπος σκέφτεται, ο Θεός γελάει και όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός ξεκαρδίζεται στα γέλια..."! Συνεχίζουμε λοιπόν την προσπάθεια στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πολιτών και πάντα μαζί με τους άξιους  συναδέλφους που δώσαμε και που δίνουμε τον αγώνα μας τους τελευταίους μήνες απέναντι στην απαράδεκτη Περιφερειακή Αρχή της Ρένας Δούρου, και όλα τα άλλα στην ώρα τους, με νηφαλιότητα και καθαρό μυαλό και σκέψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου